Ev. Kirchengemeinde Moers Schwafheim - dorfkirche.net

Evangelische Kirchengemeinde Schwafheim, Senioren Begegnungsstätte, Jugendzentrum Schweller und Ev. Kindertageseinrichtung Wirbelwind

OVERVIEW

The domain dorfkirche-1.net currently has a traffic ranking of zero (the lower the better). We have crawled twenty pages within the domain dorfkirche-1.net and found eighteen websites referring to dorfkirche-1.net. We were able to precure two contacts and locations for dorfkirche-1.net to help you reach them. We were able to precure two public web accounts linked to this website. The domain dorfkirche-1.net has been on the internet for five hundred and eighty-six weeks, twenty-five days, seven hours, and fifty-nine minutes.
Addresses
Apr 2013

DORFKIRCHE-1.NET TRAFFIC

The domain dorfkirche-1.net has seen diverging levels of traffic within the past the year.
Traffic for dorfkirche-1.net

Traffic ranking (by month) for dorfkirche-1.net

Traffic ranking by day of the week for dorfkirche-1.net

DORFKIRCHE-1.NET HISTORY

The domain dorfkirche-1.net was started on on April 10, 2013. It was last updated on April 11, 2014. It will expire on April 10, 2015. It is now five hundred and eighty-six weeks, twenty-five days, seven hours, and fifty-nine minutes young.
UPDATED
EXPIRED

SITE PERIOD

LINKS TO DORFKIRCHE-1.NET

WHAT DOES DORFKIRCHE-1.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of dorfkirche-1.net Mobile Screenshot of dorfkirche-1.net Tablet Screenshot of dorfkirche-1.net

Ev. Kirchengemeinde Schwafheim

Claus Brandis

Schwarzer Weg 14

Moers, DE, 47447

Jimdo GmbH

Hostmaster Jimdo

Stresemannstraße 375

Hamburg, DE, 22761

DORFKIRCHE-1.NET SERVER

We observed that the main page on dorfkirche-1.net took one thousand nine hundred and forty-five milliseconds to come up. We found a SSL certificate, so in conclusion I consider this site secure.
52.51.109.247

ns1.jimdo.com
ns2.jimdo.com

We observed that this domain is weilding the nginx operating system.

Ev. Kirchengemeinde Moers Schwafheim - dorfkirche.net

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain dorfkirche-1.net states the following, "Edit here your fullwidth slider." I observed that the webpage said " Zur Übersicht der aktuellen Termine." They also stated " Lob und Kritik werden Sie hier los. You can edit this section directly in HTML templates custom template html ."

SEE OTHER DOMAINS

Dorfkirche Bochum-Stiepel Startseite

Mit ihren reichen Malereien, die vom 12. Jahrhundert entstanden sind, ist die Stiepeler Dorfkirche in Westfalen einzigartig. Vor allem die fast 800 Jahre alten Malereien aus der Frhzeit der Kirche geben ihr eine Bedeutung, die weit ber die Grenzen Deutschlands hinausreicht. Fr Bochum und die Region prsentiert.

Dorfkirche Buckau

Als 946, vor 1068 Jahren,. Buckau liegt nur 6 km südlich der Autobahnausfahrt Ziesar an der B 107. Buckauer Wetter - heute und in den nächsten Tagen. An jedem letzten Sonntag im Monat um 17.

Hermersdorf

Hermersdorf ist ein kleines Dorf mit etwa 250 Einwohnern östlich von Berlin in der schönen Märkischen Schweiz. Schon die Fahrt dorthin macht Spaß. Nördlich von Müncheberg liegt der kleine Ort eingebettet zwischen Feldern im Naturpark Märkische Schweiz. Der nahe Wald, Seen und Teiche und die Aktivitäten der Einwohner machen es zu einem kleinen Erlebnis. Auch in Verbindung mit den Nachbarorten Neuhardenberg, Münchehofe und Buckow ist es eine Reise wert.

Dorfkirchen in MV - Startseite

Kennen Sie schon diese Dorfkirchen? In Mecklenburg-Vorpommern gibt es mehr als 1000 Dorfkirchen und Kapellen. Wir zeigen Ihnen hier Bilder und Informationen von allen Dorfkirchen. Viel Freude beim Suchen und Finden. Dorfkirchen oder Kapellen in Brandenburg. Dorfkirchen oder Kapellen anderer Konfession.